Wednesday, March 30, 2011

Stok Emas

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. Agak lama tidak 'update' blog. Kebelakangan ini agak sibuk dengan tugasan dan aktiviti-aktiviti lain yang perlu dilakukan. Walaubagaimanapun, digagahkan juga untuk 'update' untuk hari ini. Untuk entri kali ini, saya ingin memaparkan stok emas yang saya ada dan sedia untuk dijual kepada sesiapa sahaja yang berminat. Tentang harga, kita boleh runding dan ia bukan satu masalah yang besar. Anda hanya perlu hubungi saya sama ada melalui e-mail atau sekiranya mahu 'respond' yang cepat, terus hubungi@SMS ke telefon bimbit saya. Mudah bukan? :)
Di bawah ini adalah stok emas yang saya ada buat masa ini.

Produk yang pertama ialah Dinar GCP

Purity: 999.9
Weight: 4.25g
Diameter: 23mm
Come with certificate


Produk yang kedua ialah GCP Gold Bar dengan berat 10g


Purity: 999
Weight: 10g
Come with certificate


Produk yang ketiga ialah Rantai Tangan Pasir Padu


Purity: 999
Weight: 10.3g

Length: +- 17cm

Kepada sesiapa yang berminat, hubungi saya segera. Kepuasan pelanggan adalah keutamaan saya.

No comments:

Post a Comment