Monday, March 21, 2011

21 Mac 2011

21 Mac 2011.
Apakah yang istimewanya tarikh tersebut?Hari ini, 21 Mac 2011 bersamaan 15 Rabi'ul Akhir 1432H, saya dengan ini secara rasminya telah bergelar sebagai seorang 'dealer'. Saya telah menyertai Syarikat GoldCrest Pavilion Sdn. Bhd. dengan menjadi salah seorang 'dealer' nya. Dengan memiliki kod agen AD1743, saya kini sah sebagai seorang agen dan boleh melakukan aktiviti jual beli produk-produk yang dikeluarkan oleh syarikat. Terima kasih saya ucapkan kepada 'introducer' saya Nor Fazilah bt. Abd Mohd kerana telah memperkenalkan saya dengan syarikat ini. Syarikat ini menawarkan emas-emas dalam bentuk Dinar (999@24k), Gold Bar (999@24k), dan Barang Kemas (999@24k). Bagi sesiapa yang berminat untuk memiliki emas, bolehlah menghubungi saya. Kalau nak jadi 'dealer' pun boleh. :) Emas adalah penyimpan nilai yang terbaik. Marilah sama-sama kita menyimpan emas demi kesejahteraan pada masa hadapan. :)

No comments:

Post a Comment