Monday, May 2, 2011

Pengedar GCP

"Pengedar sah GCP sudah hampir 1000 org. Yuran pendaftaran keahlian rm600 akan di ubah sedikit masa lagi. Rebutlah peluang jadi pengedar GCP dgn hanya rm600 dan nikmati pelbagai keistimewaan sbg pengedar sebelum terma dan syarat baru dikeluarkan. Hanya di www.gcp.com.my"
Kenyataan di atas dipetik daripada Facebook milik En. Shamsul Anuar Md Ali, pemilik Gold Crest Pavilion Sdn. Bhd. (GCP). Jika menurut kenyataan tersebut, keahlian dengan pendaftaran sebanya RM600 akan ditamatkan tidak lama lagi serta terma dan syarat syarikat tersebut juga akan berubah. Apakah perubahan yang bakal dilakukan? Jika hendak tahu, kena tunggulah hingga tiba saat itu. Oleh itu, buat masa sekarang ini sesiapa yang berhasrat untuk menyertai GCP sebagai seorang pengedar, bolehlah berbuat demikian dengan kadar yang segera. Dikhuatiri jika ditangguh dari hari ke hari, lama kelamaan yuran pendaftaran sudah dinaikkan. Siapa yang rugi? :)
Oleh itu, marilah bertindak sekarang. Banyak kelebihan yang diperolehi dengan menyertai GCP sebagai pengedar seperti dapat membeli emas dengan harga yang lebih murah dan lain-lain lagi. Jadi, jika anda berminat untuk menyertai GCP sebagai pengedar bolehlah hubungi saya dengan kadar yang segera.

Marilah menyimpan emas sebagai pelindung aset kita.

No comments:

Post a Comment